joi, 18 aprilie 2013

Sunt fericit

        Multă lume mă întreabă de ce sunt fericit, ce mă face pe mine fericit. Să fiu sincer...








Sunt fericit când:
- am ochelarii fumurii în ochi şi pot să privesc Soarele,
- simt cum adie vântul uşor prin părul meu,
- mă plimb vara prin ploaie,
- primesc un mesaj de bună dimineaţa,
- primesc un mesaj de noapte bună,
- mă sună cineva doar pentru că îi era dor de vocea mea,
- merg pe stradă şi îmi zâmbeşte o fată necunoscută,
- merg pe stradă şi văd un cuplu fericit,
- văd o mamă plimbandu-şi copilul în braţe,
- îmi sare în braţe fata pe care o îndrăgesc,
- îmi spune cineva că am un zâmbet frumos,
- îmi fac o nouă tunsoare,
- înot în mare,
- mă trezesc la 5 după-amiaza în unele zile din weekend,
- dupa un spectacol, primesc aplauze,
- îmi zice cineva să am grijă de mine,
- iau masa cu tata, mama şi fratele,
- îi văd pe părinţii mei imbratisandu-se,
- descopăr o melodie nouă care îmi place,
- mănânc batoane de ciocolată,
- fac alte persoane fericite,
- stau cu fratele de vorbă despre banalităţi,
- primesc cadouri,
- ofer cadouri,
- vizionez filme de dragoste,
- se alintă o pisică de picioarele mele,
- văd răsăritul Soarelui,
- văd apusul Soarelui,
- privesc cerul albastru,
- privesc stelele,
- mă dau în leagăn,
- dansez pe melodia preferată,
- scriu o poezie,
- recitesc mesaje vechi,
- am sentimentul că însemn ceva pe lume,
- pot aduce picătura mea de schimbare în jur,
- ....
        Sunt fericit pentru că sunt înconjurat de oameni imperfecţi, cu poveşti de viaţă imperfecte, dar care luptă pentru perfecţiune. Sunt fericit pentru că exist astăzi şi voi fi fericit în fiecare zi de mâine.


Pe tine  ce lucruri mărunte te fac fericit?

4 comentarii:

  1. :) cred că pe toți ce-ți citesc postul îi facă să reflecteze asupra propriei fericiri :) și cred că toți îți mulțumim pentru asta
    sfârșitul e tare frumos.. și ar trebui luat în considerare de fiecare din noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca in acest fel ne dam seama cat de asemanatori suntem noi, oamenii. :)

      Ștergere
  2. Sunt fericita cand citesc oameni care-si pun sufletul in cuvinte si apoi, curajosi, le expun celorlalti. :)
    Frumos tare!

    R

    RăspundețiȘtergere