luni, 8 aprilie 2013

Hitch





           Şi cum apare oare sclipirea dragostei? Nu ştie nimeni. Pot doar să îţi spun că apare fulgerător de repede.
           O vezi din depărtare, se apropie de tine, părul ei se joacă cu vântul, îi simţi parfumul de departe. O priveşti, te priveşte, îi zâmbeşti, îţi zâmbeşte.
           Dar câteodată e prea greu să vezi pădurea din cauza ceţii, ce faci atunci? Ce faci când eşti prea orb şi nu vezi persoană care poate face posibilă apariţia sclipirii? Deschizi ochii!
           Îmi amintesc o frază pe care am auzit-o în film: "Pentru că asta fac oamenii, facem salturi înalte sperând că putem zbura. Pentru că în caz contrar, picăm asemenea unei pietre, intrebandu-ne tot drumul până jos, de ce naiba am sărit. Deci iată-mă, am căzut şi o singură persoană îmi dă senzaţia că pot zbura...TU!" Din această cauză trebuie să deschidem bine ochii şi să găsim această persoană, pentru că mereu avem tendinţa de a face salturi în trecut sau viitor şi trebuie să învăţăm să zburăm împreună in prezent.

Hitch - un film ce merită vizionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu