duminică, 7 aprilie 2013

Împreună

           
           Să fii alături de mine în pat când afară plouă, să fii alături de mine după o zi grea, să ne amestecăm trupurile până le contopim, să îţi pierzi degetele fine prin părul meu, să îmi pierd buzele pe gâtul tău, să îmi pierd gândurile în sufletul tău, să îţi alint fiecare părticică de corp, să îţi mângâi fiecare zâmbet adorabil, să îţi aud vocea de copilă alintată în fiecare clipă de linişte din noapte, să îmi îngrop ziua în părul tău, să îmi înec grijile în parfumul corpului tău iar valurile  calde de şoapte să îmi umezească inima.
           Să ne uităm la filme horror, tu să te sperii, să îţi fie frică chiar şi de licuricii care apar din când în când la geam şi să mă strângi tare în braţe şi să îţi ascunzi faţa în tricoul meu îmbibat deja cu mirosul tău.
           Să râzi când îţi cânt cu vocea mea de afon, să râdem la micile glume fără sens pe care le zic uneori, să avem noaptea doar pentru noi, să avem gândurile împreunate, să mă înveţi să adorm zâmbind, să te învăţ să dormi fericită, să învăţăm să fim împreună.

2 comentarii: