joi, 2 mai 2013

Este minunată



Aş dori să ştie că în ochii mei ea este minunată. Este minunată:
- când se trezeşte dimineaţa şi nu are pic de machiaj;
- când zâmbeşte din toată inima şi îi strălucesc ochişorii;
- când este supărată şi are botic;
- când este somnoroasă şi abia îşi ţine ochii deschişi;
- când se alintă şi îmbrăţişează un ursuleţ de pluş;
- când aleargă spre mine şi îmi sare în braţe;
- când este tristă şi doreşte să fie îmbrăţişată;
- când părul ei umblă zburdalnic prin vânt;
- când îmi zice să nu o mai gâdil cu buzele pe gât;
- când zice că îi este dor de mine;
- când este nervoasă şi ţipă la mine;
- când este machiată;
- când este obosită şi tot ce doreşte este să fie mângâiată;
- când nu-mi vorbeşte pentru că am supărat-o;
- când mă ceartă când îi greşesc;
- când mă sărută pe neaşteptate;
- când mă priveşte pe ascuns;
- când râde la o glumă banală de-a mea;
- când se sperie la un film horror;
- când se întristează la un film romantic;
- când doarme toată noaptea la mine în braţe;
- dimineaţa;
- la prânz;
- seara;
- mereu! :)



Un comentariu: