marți, 25 februarie 2014

Zâmbeşte-mi

          


              Vrei să mă cucereşti? Zâmbeşte-mi. Zâmbeşte-mi când mă vezi supărat, zâmbeşte-mi pentru că mă revezi după multe zile, zâmbeşte-mi pentru că îţi zâmbesc, zâmbeşte-mi
pentru că aşa simţi, zâmbeşte-mi fără motiv. Cele mai sincere zâmbete îmi aduc cea mai mare bucurie. Pătrunde-mi în suflet şi promit că vei avea mereu un loc bine
păstrat acolo, pătrunde-mi în inimă şi promit că nu vei muri niciodată pentru că vei dăinui mereu în scrierile mele.
            Vrei să mă cucereşti? Fii simplă.
            Vrei să mă ai? Fii tu însăţi.
            Vrei să îmi vezi sufletul? Priveşte-mă adânc cu ochii tăi minunaţi verzi.
           Cele mai sincere vorbe şi atingeri se transformă în cele mai frumoase sentimente, iar cele mai frumoase momente vin în timp, chiar când nu te aştepţi.
           Vrei să mă cucereşti? Lasă-te cucerită; promit că vei fi iubită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu