miercuri, 26 februarie 2014

Tatuaj pe suflet

       



       Sunt numeroase locuri potrivite pentru a îmi face un tatuaj. Încheietura mâinii, umăr, gât, gleznă, spate, piept.
       Cum ar fi să îmi tatuezi spatele cu unghiile? Să ştiu în fiecare zi că acele corzi de vioară roşii sunt ale tale?
       Cum ar fi să îmi tatuezi pieptul? Să-mi pictezi linii şi curbe cu părul tău?
       Cum ar fi să îmi tatuezi gâtul? Să păstrez rujul roşu al buzelor tale ore şi zile întregi?Dar ce zici de un tatuaj pe suflet? Cum ar fi să îmi tatuezi sufletul? În loc de ace să foloseşti sentimentele, în loc de cerneală să foloseşti iubirea. Tu decizi dacă va fi un tatuaj de câteva săptămâni, luni, ani sau de ce nu...permanent?
       Deci, ce zici? Vrei să fii artista în tatuaje pe trupul şi sufletul meu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu