luni, 19 august 2013

Alaturi de ea





       Îi simt respiraţia caldă asupra frunţii mele reci, îi simt buzele fierbinţi asupra gâtului meu rece, îi simt inima bătând în ritm alert preluând din bătăile inimii mele care se zbate acum lent, îi simt degetele cum se mişcă de sus în jos pe spatele meu, îi simt fiecare particulă de parfum cum se îmbină cu pielea mea, îi simt fiecare clipire şi fiecare schimbare a strălucirii ochilor ei după fiecare clipă în care mă priveşte.
      Îmi simte fiecare tremur de emoţie, îmi mângâie fiecare centimetru de corp, îmi oferă oxigen, chipul ei îmi cântă la pian doar din priviri, cu ochii creionează un peisaj de vis: un lac, o lună plină, siluete de stele pe cer, familii de astre ce au făcut norii să dispară; apoi îmi umblă zburdalnic prin gânduri până oboseşte şi se prăbuşeşte în braţele mele. Cădem amândoi pe iarbă îmbrăţişaţi, mirosim parfumul iubirii cum s-a îmbinat cu parfumul ierbii verzi. Mirosim fericirea, mirosim natura, mirosim libertatea, mirosim iubirea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu